2012. január 25., szerda

WTF??

Ma "napvilágot látott" egy hír, miszerint Szunai Linda megcsalás miatt szakított. Hát ugye mire gondol az ember lánya...? Rögtön elkezdtem, hogy ezek a szemét pasik... és ha az ország (elvileg) legszebb nőjét megcsalják akkor mit akar egy "mezei" egyszerű nő?

Nah igen... amíg meg nem néztem a riportokat. Ugyanis nem úgy van az... hanem a Linda lépett félre, ahogy ő is mondja...

Állítólag két szórakozóhelyen két alkalommal két pasival csókolózott... hát... erre mit mondjak? Ezt nem nevezném félrelépésnek, de ők tudják. A "felháborodásom" tárgya azonban mégsem ez maga, hanem Linda viselkedése... A videókból kiderül, hogy Laci is "csinált valamit", igaz nem derült ki miről van szó, állítólag kis hazugságokról. Nah szóval, Linda miért és min van felháborodva?? Úgy vádaskodik, mintha legalábbis akkora bűnt követett volna el az a szerencsétlen, mint Ő aki félre... hm hm. Ki tudja, ugye...
Ő beszél bizalomról, amikor szerintem éppen, hogy ő játszotta el a bizalom kérdést...

Igaz, nem tartottam gyertyát, hogy igazságot tegyek, csak nekem így első blikkre elég furcsa a hozzáállása, veselkedése. Látszik egy részben, ha figyeltek, hogy valami olyasmit mondd, hogy Laci miért kell ezt, én sem mondtam rólad rosszat... hát még jó. Ha így viselkedik, akkor vállalja is fel.
Igaz egy 18 éves csitritől (mert végülis az) mit vár az ember?...
Én most konkrétan csalódtam benne.


Vélemények??

Videók:

http://tv2.hu/aktiv_extra_vagatlan/video/szunai-linda-szakitott

http://tv2.hu/aktiv/video/szunai-linda-parja-az-ujsagbol-tudta-meg-hogy-megcsaltak



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése