2012. január 21., szombat

Van ilyen...

Nem is tudom, ez a nap milyen volt... elég vacakul indult, aztán estére jó lett. Voltam futni ma is délután, este pedig elmentünk Niki barátnőmmel kávézni és dumálni egyet. Nagyon hálás voltam neki érte, mert eléggé magam alatt voltam, és ha bajom van, szeretem kibeszélni magamból. Szóval, köszi Niki!

Érdekes dolgok vannak de erről még nem akarok írni... Vannak görény emberek, nem is kevesen. :( Jó lenne tudni, ki mikor hazudik és mikor nem...

Sokat gondolkodtam, hogy ha hármat lehetne kívánni mi lenne az. Mondjuk ha egy jó tündér azt mondaná, gondolkodj rajta egy napot vagy mondd meg azonnal... tuti mást kívánnánk... próbáljátok ki! :)
Én kívánnék egészséget, pénzt és egy képességet... nah és itt jön témába a dolog. Mondjuk lássam, hogy ha valaki hazudik. Jó kis kívánság lenne, igaz? :)

Próbálom lazán venni a dolgokat, de mikor, hogy bírom a dolgokat elviselni. Van amikor megvisel, van amikor könnyen veszem... mikor milyen kaliberű a dolog... Meglátjuk. Kissé értelmetlen így a bejegyzés, de még nem akarom leírni mi van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése