2012. január 28., szombat

Cool day!

Ma nagyon jó napom volt!!! Reggel 11-re mentem hastáncolni, az első magánórámra. A legalapabb dolgokkal kezdtük, alapállás, kéz, mell, has, csípő... és mire a csípőhöz értünk volna vége is lett az órának sajnos, úgyhogy abba csak belekóstoltam picit, de az oktatóm így is el volt ájulva tőlem. :) Nem akarta elhinni, hogy még sosem táncoltam sehol. Azt mondta más 3 hónap alatt tanulja meg azt ami nekem zsigerből ment. :))) Hát... mit tagadjam, persze, hogy jól estek a dicsérő szavak. Jövőhét szombaton megyek megint és folytatjuk. Azt mondta nyáron visz fellépni... :))) de azt nem szeretném, elég szégyenlős vagyok. :)

Az óra után siettem haza elkészülődni, mert Nikivel mentünk mozizni. Megnéztük a Jack & Jill-t a VIP moziban. Nagyon jól szórakoztunk, imádom Nikivel lenni! Annyira egyformák vagyunk, hogy az valami hihetetlen! :)) Szuper volt a film, hülyére röhögtük és ettük magunkat... aztán utána persze jött a lelkiismeret furdalás. :))






Niki jött velem a Blaháig, aztán mentem a másik Niki barátnőmhöz, lehozta a kutyusát, elsétálgattunk vele a Burger King-ig, ahol persze megint csak nem bírtuk ki és ettünk. :( Szóval ez a nap naaagyon bűnös volt fogyókúra szempontjából...


Holnap megyek is és kezdek magammal valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése