2012. január 24., kedd

Jupi?

A melóban horror volt ma. Úgy volt, hogy megyek vámolni, amit imádok, de a főnöknőm a kolléganőmet küldte ki helyettem én meg unatkozhattam bent vele. Minden baja volt ma. Rám szólt, hogy ne "pöttyögjek" a gépen, mert idegesíti. WTF??? Akkor hogy csináljam azt ami a munkám? Azt mondta csináljak mást... neteztem. Eszméletlen hisztis volt ma, be is szólogattam neki rendesen, de nem volt belőle gond... meg is érdemelte. Szóval alig vártam, hogy vége legyen...

Munka után elmentem a Sugarbird-be, mert szóltak, hogy megjött a kabát amit félretetettem. Be is újítottam, mert nagyon-nagyon tetszik. Meglepetés magamnak. :)



Ezután elmentem még vásárolni az Update-be, eléggé kifogytunk mindenből. Vettem mogyorókrémet, most először, kipróbálom. Kíváncsi leszek, azt mondják finom.

Ezt írta a horoszkópom mára: "Valaki előkerül a múltadból, akihez sok szép emlék fűz. Lehet, hogy az illető szeretne ismét közelebb kerülni hozzád. Ám gondold végig azt, hogy a kedves sztorikon túl milyen hátulütői voltak ennek a viszonynak." - és tényleg. :))) Ma találkoztam egy régi kedves ismerőssel. :))

Fura de általában bejön ez a horoszkóp. :))

Remélem, holnap is jó nap lesz...

2 megjegyzés: