2012. január 30., hétfő

Saaad

Vasárnap lementünk edzeni délre, de annyira fájt a térdem és a sípcsontom belül, mintha valaki megrugdosott volna, de még annál is durvábban, mert a csontom is fáj... nem tudom mi történhetett de 20 perc után annyira fájt, hogy képtelen voltam tovább futni. Próbáltam lépcsőzőgépezni, de az is fájt, úgyhogy még kicsit combgépeztem, aztán eljöttünk. Ahogy vettem fel a nadrágom és hozzá értem a lábamhoz, az is fájt. :( Naaagyon el vagyok keseredve.

Edzés után még elmentünk az Ázsiába két okból is. Az egyik, hogy vettem hastáncoskendőt, hogy legyen sajátom.


A másik ok pedig, hogy még December 12.-én leadtam egy My77 pulcsimat javításra, mert több baja is volt. Azt mondták 3-4 nap és visszakapom. Aha... persze. Vásárlásnál soha nem kapok blokkot, így a leadásnál sem kaptam semmi papírt róla, de akkor még bíztam. A pofátlanság az, hogy azóta sem történt semmi... hiába megyek be, leszerelnek valamivel, hogy a varroda bla bla. Már nagyon sokszor voltam bent az asztalra csapni, de szerda körül mikor bent voltam nagyon keménynek tűnhettem, mert vasárnap hívtak, hogy úgy néz ki elveszett a pulcsim (WTF?!?!?!?!) és vásároljam le. Szerettem azt a pulcsit, úgyhogy nagyon sajnálom. Bementem, odamentem a pulthoz, a csaj iszonyat flegmán, hogy mit akarok? Mondtam, hívtatok, jöttem megbeszélni. Hát válasszak valamit, és akkor levásárolom. Mondtam most nem tetszik semmi, nem akarok muszájból venni valamit. Hívja a főnökét. Mondtam oké. Odajött, azzal a dumával, hogy úgy néz ki szerdára előkerül a pulcsim... de legkésőbb vasárnapra. Nah... nagyon kíváncsi leszek!

Még voltunk Update-be és Tesco-ba bevásárolni és jöttünk haza pihentettem a lábamat, de még mindig fáj. :((

2 megjegyzés:

  1. Haha,ez jóóó...mi az,hogy előkerül szerdára vagy vasárnapra?Honnan lehet ezt így napra pontosan előre tudni?Netán addig használja valaki????

    VálaszTörlés
  2. Az komoly... Na, hát akkor csak beigazolódik, amit gondoltam korábban is. Nekem nem tetszett az a shop, elmentem, mikor tavasszal írtad, hogy sokszor olcsóbbak a cuccok, mint a showroomban, hát, nekem nem úgy tűnt és az eladók is elég flegmák voltak valóban. Úgyhogy, inkább maradok a showroomnál, ahol nagyon rendesek az eladó lányok és tuti, hogy nem ilyen eljárásban részesítenének.
    Egyébként, ebből is jó kis fogyasztóvédelmi ügyet lehetne kerekíteni, ha én lettem volna ott, nem ússzák meg ennyivel.

    VálaszTörlés