2012. január 4., szerda

Január 4. Szerda

Délelőtt elmentem megint szekrényt venni, mert muszáj volt. Annyira nem férünk, hogy nagyon. Végülis két lakásnyi cuccot benyomorítani egybe… Hála istennek mázlink volt, mert elég jó és nagy a szekrény és féláron volt most. Kikás. Tegnap kinéztük, de nem voltunk benne biztosak, hogy befér-e. Este lemértük, befér, ma pedig elrohantam megvenni.

Ezután beszaladtam a melóba, mert 10 fokra levettük a fűtést, mielőtt eljöttünk szabira. Felvettem 25-re, mert ilyen betegen nem bírtam volna bent lenni olyan hidegben. Már az asztalom is úgy lehűlt, hogy ontja magából a hideget. Remélem, reggelre felmelegszik minden.

Az iroda után mentem Petrához, megmosta a hajam, mert én most képtelem voltam rá. :( Annyira fáj a torkom, meg az egész fejem (és ugye 3 napig vigyázni kell a pillámra), hogy magamnak nem bírtam volna most megcsinálni. :) Jót dumáltunk közben.

Még ezután elmentünk Auchanba, de azt már nagyon alig bírtam ki. :( Jó lenne meggyógyulni végre. Ez a rengeteg cipekedés nagyon lemerített minket. :(

Úgy örülök! Niki barátnőm (akivel a Rihanna koncerten voltunk) megnyerte (Budapesten) a Sugarbird szavazást, amivel reklámfotózást nyert! Nagy gratula neki! …és elhívott engem is a fotózásra, amit Debreczeni Zita fog csinálni. Hurrá, hurrá! :) Nagyon izgulok, Niki helyett is! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése