2012. január 26., csütörtök

Edzőtermi "díszpintyek"

Ma végre elmehettem futni. Már nagyon hiányzott, kimondottan vártam. Féltem tőle, hogy 4 nap után, hogy fog menni, de igazából az eddigi legjobbat futottam. Elkezdtem a szokásos 6,5-ös sebességen, aztán fokozatosan emeltem 7,7-7,8-ra. Bírtam is jól, az utolsó két percet pedig 8-ason húztam le. 40 perc + 5 perc séta. A kalória dolgot nem értem a kijelzőn, mert van, hogy a 6,5-ös sebességen 400 fölé tudok menni, de ma pl. 330 sikerült, de volt olyan is, hogy 70-et írt ki a 40 percre, ami ugye tuti, hogy nem annyi... nem világos, mindegy, nem az számít.


A címet megmagyarázva pedig: jött két leányzó nem tudom milyen szándékkal de talán edzeni, talpig sminkben, séró kiengedve, belőve... már itt csodálkoztam, azért az ember lánya nem így edz főleg nem fut ugye... 4 futópad van, Anyával nem mindig kerülünk egymás mellé... úgy alakult, hogy egy pad üres volt köztünk. Kb. 10 perce nyomtuk Anyával mikor megkérték, menjen át a mellettem lévő padra, hogy egymás mellé kerülhessenek. Nah már itt kiakadtam, mert ugye edzeni jöttek nem duma partizni... (én tuti nem adtam volna át a helyem) és akkor beindult a nagy vihorászás, dumálgatás... az mp3 a fülemben max.-on ment és még úgy is hallottam őket. Nagyon zavart... amíg ott voltam ez ment, ráadásul 5,1-es sebességen sétálgattak úgy, hogy a kapaszkodón támasztották magukat a kezükkel... Inni is hoztak jó kis cukros Cappy-t... :) Szerintem még azt sem sétálták le amit ott helyben megittak...
Hát erre mit lehet mondani??? Nagyon bosszantó... ezért szerintem kár lejönni...

Egyébként még ami a gondom, hogy néha félremegy a levegő és olyankor szúr a hasam, pedig annyira próbálok koncentrálni, hogy jól vegyem a levegőt... ez miért lehet? Mit csinálok rosszul? Vagy ezt csak meg kell szokni és utána nem lesz ilyen? Mi történik ilyenkor?
A másik pedig, hogy igyekszem a 40 perc alatt egyszer inni, olyankor picit belesétálok 5,5-ös sebességen mert futva nem tudok inni. Sokat nem iszom, mert akkor lötyög a hasamban... Ez így jó vagy inkább ne igyak egyáltalán futás közben?

Tippek? Valaki fut?
Jah a csuklópánt remekül bevált, imádom, hogy nem kell matatni közben a törölközővel. :)

Szombaton olyan jó napom lesz, alig várom. Kitaláltam magamnak egy csomó mindent amihez eddig kedvem volt vagy érdekelt de valamiért mégsem csináltam. Pl. mindig is meg akartam tanulni hastáncolni. Nahát, szombaton lesz az első MAGÁN órám. :)) Totál be vagyok sózva, annyira várom! Legalább csak velem lesz foglalkozva, kiderül van-e érzékem hozzá egyáltalán... Hurrá-Hurrá! :))

Aztán sosem mondtam senkinek de mindig nagyon érdekelt, hogy megtanuljak lőni. Nem tudom, miért de nagyon vonz a dolog és nagyon régóta szeretném. Most vettem egy csomagot, ahol ki lehet próbálni különböző fegyvereket, természetesen segítséggel. Ezt is nagyon várom! (Ez nem szombaton lesz csak leírtam).

Szombaton a hastánc után Nikivel megyünk kényeztetni magunkat VIP moziba, Jack & Jill-t nézni. :) Egy kis bűnözés lesz megint :)

Estére terveztem egy esti fürdőzést (18-22) az AquaWorld-be de ez nem biztos és egyenlőre senki nem szeretne jönni velem. :( Valaki? Csak csajok! :)

Meglátjuk, mi lesz belőle. :)

Amúgy a főnöknőm ma még a tegnapinál is idiótább volt, már kedvem sincs írni róla (talán máskor)... úgyhogy most már konkrétan imádkozom, hogy ne csessze el a péntekemet.

Ámen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése