2012. január 16., hétfő

Január 16. Hétfő

Ma nagyon jó napom volt. Bent is jól telt a nap. Meló után elmentünk a Sugarbird-be, megnézni Regi új tavaszi cuccait, egyetlen darabot találtam és bele is szerettem. Így velem jött. Kevés ruha áll jól, de ez tényleg minden alakra jó. Nagyon szép és nagyon tetszett!


Aztán ittunk egy Dark-ot Anyával, a pincér már tudta mit szoktunk kérni, ő sorolta illetve kérdezte, hogy ezek a szokásosak lesznek? :) Mikor fizettem, ajándékba kaptam egy bögrét. :) Olyan aranyosak, imádom őket és a kávéjukat is! :)

Hazajöttünk és mentünk futni Anyával. Bár elég sokan voltak lent a teremben és kicsit most nehezebben is ment, de azért nagyon jó érzés. Furcsa, mert mindig rámondtam, hogy utálok futni, és élből elutasítva ki sem próbáltam. De most, rájöttem, hogy nem is! Szeretek futni! Tényleg olyan felszabadító érzés! Sokkal jobb, mint bármelyik más gép (pl.: lépcsőző, elipszis).

Szól a zene, futok, nézelődök, szabadnak érzem magam. Nagyon jó érzés és nagyon örülök, hogy ennyire élvezem. Azt hittem, kényszeríteni kell magam. Igaz kicsit nehéz megindulni, de amikor ott vagy már olyan jó érzés. Van egy "holtpont" amikor úgy érzem, mindjárt összerogyok, de ha azon átesek, onnantól már úgy érzem, már akármeddig bírom.

Egyenlőre 6,5 -7-es fokozaton futok és 4 km a cél. Általában 40 perc alatt van meg, de hajtok a 30-ra :) Még 5 percet szoktam sétálni levezetésképp. Most ez van, végülis csak a harmadik alkalom volt, ahhoz képest (gondolom én, vagy hozzám képest) nem is rossz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése