2012. január 25., szerda

Shopping Day

A melóban elég nyögvenyelős nap volt megint... mindegy, remélem, valahogy eltelik a hét, aztán lenyugszik a főnöknőm, mert egyre nehezebb elviselni...

A délután nagyon jól sikerült. Egyáltalán nem is így indult, de nagyon belecsaptam a lecsóba... Délután felhívtak a Sugarbird-ből, hogy amit kért ruhám megjött (vasárnap helyett), úgyhogy bementem érte. Igazából a fekete szíves ruhám, barack színben. Annyira jó a fazonja, hogy szerettem volna ebben a színben is.

Anya ezt újította a Sugarbirdben:


Aréna után átmentünk a Pólusba, bementünk az Adidasba, mert csuklópántot kerestem. Találtam is:


Aztán megláttam ezt. Annyira tetszett, ez az egy darab volt a méretemben és állítólag nem is kapnak már belőle. Úgyhogy hosszas hezitálás után, elhoztam...

Aztán ahogy mentünk el a Mayo előtt megláttam, hogy jöttek az új nadrágok. Ugye nagyon ritka, hogy van az én méretemben, mert rögtön elkapkodják... és ez a naci gyönyörű volt...
A kép nem adja vissza a színeket, de nagyon szép koptatott fehéres a farmer színe, és a hímzés is gyönyörű fehér rajta.

Ma nagyon adtam az élvezeteknek ilyen téren, úgyhogy csendben leszek egy ideig :))

Holnap végre megyek futni, már nagyon hiányzott és nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése