2012. február 12., vasárnap

YAY! :)

Ma elég vegyes nap volt... takarítgattam, pakoltam, átjött Niki, dumáltunk, elmentünk szolizni, Update-be és a nagy hír: ma lementem újra az edzőterembe és gyorsan sétáltam emelkedőn fél órát. YAY! :) 40 percet akartam, de a 30 perc előtt éreztem, hogy nyilalgat a térdem, ezért úgy döntöttem, elsőre elég lesz ennyi. Remélem, nem mentem le túl hamar és esek majd vissza. :( Óvatosan visszaszoktatom magam. Legalábbis ez a terv. Jó lenne ha sikerülne.
Nagyon nehezen viselem, hogy csak fehér vagyis színtelen kajákat ehetek. Már 3 doboz Update Marcipán desszertből ettem ki a fehéreket. :( Lesül az orcámról a bőr... :(
Persze ilyenkor nem lehet kapni fehér kézműves csokit...

A mai nap szomorú híre, hogy Whitney Houston meghalt. Nagyon sajnálom tényleg, mert akkora tehetség volt, hogy hihetetlen. DE: nagy veszteség, írják sokan, ezzel van tele a facebook, de igazából ő már kb. 10 éve nagy veszteség mert a sok drogtól és attól az életviteltől amit folytatott teljesen tönkrement. Akkor miért nem volt ez a nagy őrület, hogy mit művel magával? Most őszintén kinek jutott eszébe tavaly vagy tavaly előtt, hogy mi van vele? Nem is hallottunk róla évek óta. Amikor "visszatért" is, inkább csak árnyéka volt régi önmagának, a koncertjeit is sorra mondta le, mert már nem volt hangja.... szóval oké persze sajnáljuk, de az én szememben ez álszenteskedés, mert nem most kéne sajnálkozni, hanem akkor kellett volna észbe kapni (főleg a hozzátartozóinak), hogy ezt megelőzzék.


Nah ennyi, holnap új hét, új lehetőségek. Good luck! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése