2012. február 7., kedd

Uff....

Hétfőn elég rossz napom volt. A főnöknőm extra hisztis korszakát éli. MINDENBE beleköt és kiabál. Kivagyok tőle komolyan. Ma (kedden) ott tartottam, hogy felállok és hazamegyek. Nem részletezném, de konkrétan ha azt mondanám rá, hogy egy büdös paraszt, akkor finoman fejezném ki magam. Ennyi. (Nagyon remélem), Isten nem bottal ver(i meg). :))

Ma meló után elmentünk a Balesetibe, mert ott ingyen megcsinálják a röntgent, és nem kell beutaló sem. Kicsit hisztiztek, hogy nem oda tartozom, de végül megnéztek. Elég lehangoló az a hely...

Nagyon gyorsan ment minden. 3-ig dolgoztam és 3:38-kor már a kocsiba ültünk hazafelé. Bementem a dokihoz, elküldött röntgenre, visszamentem és már hívott is be. Az van, hogy megerőltettem a térdem és porckopásom is van. :(
Szedjem a Voltarent és használjam a Flector tapaszt, amit eddig is csináltam. :( (Szedek porcerősítőt és Omega 3-at is). Majd meggyógyul, van akinek 1 hét, van akinek 2 hónap nem lehet tudni. Remek. Remélem, nem az 1-2 hónapos kategória leszek...

Azt mondta ha meggyógyulok sem javasolja a futást nekem, inkább bicikli, és társai, amik nem veszik annyira igénybe a térdemet. Ha nagyon ragaszkodom a futáshoz akkor csak úgy lehet majd újra, ha teljesen elmúlt a fájdalom, hogy lassan fokozatosan kezdeni újra. :( Hát ragaszkodom hozzá, úgyhogy ez lesz...

Eléggé el vagyok kámpicsorodva és félek is, hogy mikor és mennyire jön helyre. :( Tegnap sokkal rosszabb volt, úgyhogy hátha javulóban van... :(

Meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése