2012. február 14., kedd

Valentin Nap

Tegnap nem sok minden történt, voltunk edzeni de még mindig nem futottam. Próbálom fokozatosan visszaszoktatni magam. Most emelkedőn sétálok gyorsan. Bicikliztem, combgép ilyesmi...

Pénteken kiderült valami a melóba, ami végül is az én saram, agyaltam rajta, hogyan tálaljam hétfőn a főnöknőnek. Mert a maga a probléma mögött több minden rejtőzik, mint maga a probléma. Tehát, ha ezzel a felületi problémával el tudom vinni a balhét akkor még örülni fogok, mert ha az mögé néz, akkor legurul a lavina. Na mindegy, nem ragozom tovább. Ennyi :)
Szóval tegnap nem tudtam beszélni erről a főnöknővel, ezért ma muszáj volt.
Reggel tiszta ideg voltam emiatt, sőt igazából már péntek óta.... délután tudtunk beszélni és csodák csodájára röhögött rajta, a vállát rángatta, úgyhogy talán megúszom.
Mintha mázsás kő esett volna le rólam, le se tudtam törölni a vigyort a képemről.

Délután elmentem Nikiékhez, otthon volt Barbi a 4 éves kislánya is. Tüneményes egy vagány kiscsaj! Zabálnivalóan édes! Szerelmes vagyok.


Társasoztunk Nyuszis játékkal, meg Fifissel. :) Édes volt!


Mikor hazaértem, ez a lufi várt Valentin nap alkalmából Anyától. :)



Anya tőlem pedig ezt kapta :)


Nektek, hogy telt a Valentin nap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése