2012. február 4., szombat

Napok...

Csütörtökön elmentem szempillás Mariannhoz, mert egy csomó pillám kihullott, és lefelé fordult, ezért már fájt is, mert szúrta a szemem. :( Azt mondta túl vastag pillákat tett fel, és a sajátom nem bírta el. Kicserélt elég sokat eggyel vékonyabbra, most szép és nem is fordul lefelé. Hurrá! :)

Ezután hazajöttem Anyáért, visszamentünk az Arénába, ettünk, bementünk a Sugarbird-be mert Niki megkért, hogy vigyek el neki valamit. Úgyhogy kimentünk hozzá Erzsébetre de elég hamar hazaértünk.
A térdem sajnos még mindig fáj, és ez egyre jobban idegesít. :( Kenegetem, vettem porcerősítő vitamint, és térdszorítót használok. Menni már jól tudok, de mondjuk lépcsőzni még fáj. :( Nem tudom, mit csináljak... hagyjam még pihenni, vagy erőltessem? Sokan tanácsolták, hogy röntgeneztessem meg. Lehet, hogy már tényleg az lesz a vége...

Pénteken este átugrottam másik Niki barátnőmhöz, dumálgattunk kicsit. Nagyon jó volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése