2012. február 18., szombat

Elmúlt napok

Kicsit eltűntem mostanában.

Szerdán voltam feltöltetni a pilláimat. Utoljára mentem oda, már elegem van abból a csajból. Nagyon rosszul dolgozik. Állandóan befordul a szempillám. Nagyon hamar potyog le... és nem is keveset kér el érte, úgyhogy befejeztem.

Voltunk Anyával kuponos pedikűrösnél de ha azt mondom borzalmas volt akkor nem fejeztem ki magam eléggé. Szó szerint nem csinált semmit! Beáztatta a lábunkat, átnézte, itt ott "kotorászott" valamit, masszírozta kb. 5-7 percig és ennyi. Se a sarkunkat nem reszelte le, se a bőrt nem vágta le, semmise volt. :( Kalap kaki volt. Ezután oda se megyünk.

Voltunk Nikivel az Árkádban babakönyvet vadászni. :)

Edzeni is voltunk.

Ma (másik) Nikivel voltunk Star Warsot nézni az Aréna VIP-ben. Végre ehetek színeset, úgyhogy ettem Nachost. :)) A film 2,5 órás volt... annyira nem voltam oda érte, de nem volt rossz. Mellettem a pasi végig aludta :)) Vicces volt. Néha felkelt evett, aztán visszaaludt. :)

Mozi után átmentem kicsit Nikiékhez, bemutatott Csabinak, a párjának. Nagyon jófej pasi! :) Ott volt Barbikám is. :) Játszottunk bevásárlósat. :) Imádom a kiscsajt! :)

Jó nap volt. Bár történt valami ami miatt kicsit szomorú vagyok. Nem jó érzés, de remélem, lesz majd még jobb is... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése