2012. február 8., szerda

Egy délután Nikivel

Ma sem részletezném a benti hangulatot. Viszont (!) ma annyira elegem lett, hogy remegő gyomorral és kézzel ugyan, de kinyitottam a számat nem is kicsit és rendbe tettem a dolgokat. Azt hittem nem lesz állásom utána, de hálistennek van. Szóval mostantól talán újra csend és béke honol majd bent. :)

Annyira kikészített a hangulat meg amúgy is, hogy írtam Nikinek gyorsan sms-t, hogy menjünk döntsünk le egy Darkot, mert már nem bírom. Pont jól jött neki is, mert már harmadik napja punnyad otthon, ami nem igazán tesz jót (most) neki.

Meló után elrobogtam érte. Még sétáltatta a kutyusát mikor odaértem. A kocsiban vártam, mikor megláttam magam mögött az övét, tele hóval. :) Ezt alkottam rá:


Azt hittem, örülni fog neki, de annyira nem jött be. :) Megmosolyogta és ennyi. :)
Elmentünk az Arénába, ettünk, kávéztunk, nézelődtünk.


Utána elmentünk szoliba, aztán átcsaltam magunkhoz, Anya Update Túrógombócot csinált, ettünk abból is.
Vágtunk zenét csengőhangnak, dumáltunk, elvoltunk. :) Jó kis nap volt.

És van még egy örömhírem! Ma fel tudtam jönni a lépcsőn, észre se vettem, hogy fáj a térdem! :)) Juhhhúúúú! Nagyon örülök neki! Igaz rajtam volt a térdszorító és a Flector tapasz, de akkor is örülök neki! Remélem, még pár nap és elfelejthetem ezt a rémálmot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése