2012. február 10., péntek

Fogfehérítés

Tegnap voltunk Petránál, szokásosan nagyon klassz lett a hajunk.
Ma munka után voltam fogfehérítésen a Mammut Fogászatnál. Még Karácsony előtt vettem egy kuponos akcióban.
A hely nem igazán tetszett, viszont aki csinálta nagyon kedves volt. Leszedték a fogkövemet, aztán betették a szájterpeszt, letakarták az ínyemet, felkenték a fehérítő szert és 3x17 percig lámpáztak vele. Elég unalmas volt kivárni és kényelmetlen volt a szájterpesz. Kiszáradt a szám is... amúgy aludtam volna, csak harapni kellett a szájterpeszt, hogy ne mozduljon el. Párszor megriadtam rá, hogy picit elmozdul, ahogy engedtem el a harapást :)))
Nagyon szép és látványos lett, a baj csak az, hogy annyira érzékeny lett, hogy finoman szólva is egy-egy nyilalásnál be tudnék pisilni... :( Állítólag holnap még ilyen lesz, aztán elmúlik. Nagyon remélem.


A másik bajom pedig, hogy egy hétig nem ehetek színeset. :( Hogy fogom kibírni... ÁÁÁ
Anya ráadásul ma hozta haza az új Update szíves sütit.... bírjam ki, hogy ne egyem meg... el is pakoltam, hogy ne is lássam. :) Tuti fogyókúrás ötlet fogat fehéríttetni. ;)

Egyik nap ilyen nagy hó volt itt:


Holnap olyan jó napom lesz! Ha nem leszek túl fáradt este akkor írok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése