2011. december 31., szombat

December 31. Szombat

Délelőtt átjött Dia és Gábor, megnézték az új szobámat. Beszélgettünk, megnézték Gustokámat is. :) Nagyon tetszett nekik, Gusto is barátkozott, édes volt :) De Gusto mindenkinek tetszik. Olyan édes, hogy csak szeretni lehet. :)

Délután kicsit aludtam, aztán készülődtem estére, mert mentünk házibuliba. Diával és Gáborral mentem, a szülinapi buliról és a vacsiról már ismertem pár embert, de azért voltak "sokan" akiket nem.

Végül azért jól sikerült. Játszottunk Activity-t, a mi csapatunk nyert. :) Pezsgőztünk, virsliztünk, volt tüzijáték… Nagyon gyönyörű házban voltunk Budán. A Himnuszt végig nevettük hátul Diával és Gáborral, remélem, az Új év is ennek jegyében fog telni... jó lenne, ha ez egy jól sikerült év lenne.

Egyre kétrünk taxit heten, ami elvitt minket a Hajógyári STUDIO-ba. Nem is iagzán volt kedvem menni, de végül nagyon jól sikerült! Örülök, hogy mégis elmentem, mert nagyon jól éreztem magam.

Nagyot buliztunk.

Nagyon köszönök szépen Gábornak és Diának minent! A meghívást, a törődést mindent!

Olyan kedvesek vagytok és olyan jól esik! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése